Artykuły

Optymalizacja cech produktu i procesu ukierunkowanych na spełnienie wymagania klienta
Zarządzanie ryzykiem i szansami, czyli budowanie odporności na permanentną zmianę
Jakość bez energii – w efektywnych procesach nie zapominamy o efektywności energetycznej
Czego Steve Jobs nauczył się od Jurana, by zostać wizjonerem?
Istota zarządzania projektem
Rozwój kompetencji pracowniczych – proces, który nie ma końca
Temat sztucznej inteligencji i jej wpływu na sposób zarządzania jakością?
Jidoka i Dantotsu – koncepcje na miarę XXI wieku.
ZKP wyrobów budowlanych
Co naprawdę znaczy skuteczny system zarządzania jakością?
Phishing – Nowość czy spadek po starożytnych krewnych?
„Nie można zarządzać czymś, czego nie można zmierzyć” Peter Drucker
O zarządzaniu ryzykiem psychospołecznym – ISO 45003?
Analiza incydentów bezpieczeństwa w kontekście TISAX
BIOMASA – CZYM JEST I JAKIE JEJ RODZAJE PODLEGAJĄ CERTYFIKACJI?
Czy checklista ogranicza audytora?
Quality Inclusion – Jakość wbudowana w proces na przykładzie podejścia Toyoty
Zarządzanie cyberbezpieczeństwem w czasach Przemysłu 4.0.
JAKOŚĆ, EKOLOGIA I SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ  – czy to może współistnieć?
Jakość bez energii – w efektywnych procesach nie zapominamy o efektywności energetycznej
Czego Steve Jobs nauczył się od Jurana, by zostać wizjonerem?
12 filarów Skutecznego Systemu Zarządzania
Analiza przyczyn i skutków wad (FMEA) – jak jej użyć poza branżą automotive?
Dlaczego tak mało znamy HERCA?
Zrównoważony rozwój? – ważna sprawa! O systemie REDcert słów kilka.
Kreatywne rozwiązywanie problemów
Podsumowanie Ogólnopolskiej Konferencji Jakościowej pt. „Przyszłość zarządzana przez jakość”
Przychodzi audytor i pyta…
Role i odpowiedzialności właścicieli procesów na przykładzie procesu Problem Solving.
Normy
ISO na autopilocie, czyli automatyzacja pracy Pełnomocnika!
Zmiany dotyczące kart charakterystyki substancji chemicznych
Charakterystyki Specjalne
Zarządzanie jakością wyrobu w produkcji jednostkowej z naciskiem na istotę przeglądu wymagań.
CONTROL PLAN
PAPP
Rola audytu w systemach zarządzania
Rozwiązywanie problemów metodą 8D – poradnik dla nowoprzyjętych
KPI – SATYSFAKCJA KLIENTA