Artykuły JakośćPrzywództwo Problem czy Wyzwanie: Jak spojrzenie na przeszkody może zmienić nasze podejście do Ciągłego Doskonalenia Jakość Kluczowe trendy zmieniające zarządzanie jakością według BSI Group Polska JakośćPrzywództwo Różne oblicza jakości – wpływ na życie, zdrowie, dobrostan człowieka JakośćPrzywództwo Czym jest ESG i jakie wyzwania stawia przed firmami w UE i nie tylko JakośćPrzywództwo Jak metoda Dantotsu Sadao Nomury pomaga osiągnąć radykalną poprawę jakości i zbliżyć się do poziomu zera braków JakośćPrzywództwo Dylemat lidera — przemoc czy partnerstwo JakośćPrzywództwo DLACZEGO KREOWANIE JAKOŚCI WPŁYWA NA SUKCES W BIZNESIE? JakośćPrzywództwo Kontent vs. Proces – co jest ważniejsze według Steve’a Jobsa do tworzenia świetnych produktów JakośćPrzywództwo Zaangażowanie Pracowników: Klucz do Sukcesu Organizacji JakośćPrzywództwo Wdrożenie CSMS i SUMS w produkcji pojazdów Jakość Perspektywa cyklu życia zaczyna się od projektu – cz. 2/2 punkt widzenia projektanta maszyn JakośćPrzywództwo Perspektywa cyklu życia zaczyna się od projektu – cz.1/2 JakośćPrzywództwoZaangażowanie Tajniki Zaangażowania.Budowanie Kultury Jakości w Organizacji – cz.3/3 JakośćPrzywództwoZarządzanie zasobami ludzkimi Jak ukierunkować firmę na jeden cel i skutecznie wdrażać strategię? JakośćPrzywództwoZarządzanie zasobami ludzkimi Tajniki Zaangażowania.Budowanie Kultury Jakości w Organizacji – cz.2/3 PrzywództwoZarządzanie zasobami ludzkimi Tajniki Zaangażowania.Budowanie Kultury Jakości w Organizacji – cz.1/3 JakośćPrzywództwo Podsumowanie II Ogólnopolskiej Konferencji Jakościowej – Gliwice, 14-15.05.2024 JakośćPrzywództwo Skuteczność systemu zarządzania jakością a zdolność? – cz.3 JakośćPrzywództwo Po co firmie zadowoleni klienci? JakośćPrzywództwoZarządzanie zasobami ludzkimi Znaczenie zaangażowania dla jakości pracy JakośćZarządzanie zasobami ludzkimi TOOLBOX Ciągłego Doskonalenia Jakość Efektywność energetyczna teraz i jutro JakośćPrzywództwoZarządzanie zasobami ludzkimi Skuteczność systemu zarządzania jakością – co oznacz? – cz.2 Jakość Skuteczność systemu zarządzania jakością – z czym go porównać? – cz.1 JakośćPrzywództwo “zatrzymał się Internet” JakośćPrzywództwo Poprawki do norm ISO odnoszące się do zmian klimatycznych. Jakość Co słychać w jakości w odniesieniu do kosmetyków? Jakość Prawidłowe umiejscowienie baz przez konstruktora Jakość Co ma na celu pomiar postaci geometrycznej przedmiotu? JakośćPrzywództwo Jaka jest rola p. 1 „Zakres normy” w ISO 9001? JakośćPrzywództwo GEMBAWALK – Wizyta w miejscu, w którym powstaje wartość dodana Jakość Współrzędnościowa technika pomiarowa Przywództwo ESG czyli niefinansowe dane dotyczące zrównoważonego rozwoju (cz.3) Przywództwo ESG czyli niefinansowe dane dotyczące zrównoważonego rozwoju (cz.2) JakośćPrzywództwoZarządzanie zasobami ludzkimi Zarządzanie jakością w TOP 10 kompetencji 2023 roku wg World Economic Forum JakośćPrzywództwo Model doskonalenia EFQM zjada metodę “Hoshin Kanri” na śniadanie Jakość ESG czyli niefinansowe dane dotyczące zrównoważonego rozwoju (cz.1) Jakość Istota zarządzania projektem JakośćPrzywództwoZarządzanie zasobami ludzkimi Rozwój kompetencji pracowniczych – proces, który nie ma końca Jakość Temat sztucznej inteligencji i jej wpływu na sposób zarządzania jakością? Jakość Jidoka i Dantotsu – koncepcje na miarę XXI wieku. Jakość ZKP wyrobów budowlanych Jakość Co naprawdę znaczy skuteczny system zarządzania jakością? Jakość Phishing – Nowość czy spadek po starożytnych krewnych? Jakość „Nie można zarządzać czymś, czego nie można zmierzyć” Peter Drucker Jakość O zarządzaniu ryzykiem psychospołecznym – ISO 45003? Jakość Analiza incydentów bezpieczeństwa w kontekście TISAX Jakość BIOMASA – CZYM JEST I JAKIE JEJ RODZAJE PODLEGAJĄ CERTYFIKACJI? Jakość Czy checklista ogranicza audytora? Jakość Quality Inclusion – Jakość wbudowana w proces na przykładzie podejścia Toyoty Jakość Zarządzanie cyberbezpieczeństwem w czasach Przemysłu 4.0. JakośćPrzywództwoZarządzanie zasobami ludzkimi JAKOŚĆ, EKOLOGIA I SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ – czy to może współistnieć? Jakość Optymalizacja cech produktu i procesu ukierunkowanych na spełnienie wymagania klienta Jakość Zarządzanie ryzykiem i szansami, czyli budowanie odporności na permanentną zmianę Jakość Jakość bez energii – w efektywnych procesach nie zapominamy o efektywności energetycznej Jakość Czego Steve Jobs nauczył się od Jurana, by zostać wizjonerem? JakośćPrzywództwo 12 filarów Skutecznego Systemu Zarządzania Jakość Dlaczego tak mało znamy HERCA? Jakość Zrównoważony rozwój? – ważna sprawa! O systemie REDcert słów kilka. JakośćPrzywództwo Kreatywne rozwiązywanie problemów JakośćPrzywództwo Podsumowanie Ogólnopolskiej Konferencji Jakościowej pt. „Przyszłość zarządzana przez jakość” Jakość Przychodzi audytor i pyta… Jakość Role i odpowiedzialności właścicieli procesów na przykładzie procesu Problem Solving. Jakość Normy JakośćPrzywództwo ISO na autopilocie, czyli automatyzacja pracy Pełnomocnika! Jakość Zmiany dotyczące kart charakterystyki substancji chemicznych Jakość Charakterystyki Specjalne Jakość Zarządzanie jakością wyrobu w produkcji jednostkowej z naciskiem na istotę przeglądu wymagań. Jakość CONTROL PLAN (CP), czyli plan sterowania procesem wytwórczym Jakość PAPP Jakość Rola audytu w systemach zarządzania Jakość Rozwiązywanie problemów metodą 8D – poradnik dla nowoprzyjętych Jakość KPI – SATYSFAKCJA KLIENTA Jakość Zarządzanie zmianą w systemie zarządzania jakością. Przywództwo Zmiana jest procesem. Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić. Zarządzanie zasobami ludzkimi Zmiana – czym jest i w jaki sposób postępować ze zmianą? JakośćZarządzanie zasobami ludzkimi Zmiany w kodeksie pracy od 04.2023. Czy będą mieć wpływ na nasze życie zawodowe?