Artykuły

Pobierz wydanie specjalne Quality Magazynu - Przyszłość zarządzana przez jakość - materiały pokonferencyjne

Jeśli chcesz być z nimi na bieżąco, wypełnij formularz. Po wysłaniu formularza zapiszemy Cię do naszej listy subskrybentów.

Jak usprawnić procesy i zyskać czas na rozwój firmy? Najskuteczniejszy sposób
Wymagania prawne i regulacyjne ISO 9001, a doskonalenie – część 3
Jakie możemy odnieść szkody z nierespektowania wymagań prawnych i regulacyjnych ISO 9001?
Wymagania prawne i regulacyjne ISO 9001, a doskonalenie
Geneza powstania cyklu PDSA (Plan-Do-Study-Act) oraz 14 zasad zarządzania wg Deminga
Zmiany klimatu w systemach zarządzania
Praktyczna strona pomiarów w kontekście norm GPS
Wymagania prawne i regulacyjne ISO 9001, a doskonalenie
Laboratorium pomiarowe w branży automotive – ludzie
Kultura jakości w organizacji
Digitalizacja danych w systemach zarządzania
VDA 6.8 Audyt Procesów Łańcucha Dostaw: Wprowadzenie do Nowego Standardu
Problem czy Wyzwanie: Jak spojrzenie na przeszkody może zmienić nasze podejście do Ciągłego Doskonalenia
Kluczowe trendy zmieniające zarządzanie jakością według BSI Group Polska
Różne oblicza jakości – wpływ na życie, zdrowie, dobrostan człowieka
Czym jest ESG i jakie wyzwania stawia przed firmami w UE i nie tylko
Jak metoda Dantotsu Sadao Nomury pomaga osiągnąć radykalną poprawę jakości i zbliżyć się do poziomu zera braków
Kontent vs. Proces – co jest ważniejsze według Steve’a Jobsa do tworzenia świetnych produktów
Zaangażowanie Pracowników: Klucz do Sukcesu Organizacji
Wdrożenie CSMS i SUMS w produkcji pojazdów
Perspektywa cyklu życia zaczyna się od projektu – cz. 2/2 punkt widzenia projektanta maszyn
Perspektywa cyklu życia zaczyna się od projektu – cz.1/2
Dylemat lidera — przemoc czy partnerstwo
DLACZEGO KREOWANIE JAKOŚCI WPŁYWA NA SUKCES W BIZNESIE?
Tajniki Zaangażowania.Budowanie Kultury Jakości w Organizacji – cz.3/3
Jak ukierunkować firmę na jeden cel i skutecznie wdrażać strategię?
Tajniki Zaangażowania.Budowanie Kultury Jakości w Organizacji – cz.2/3
Tajniki Zaangażowania.Budowanie Kultury Jakości w Organizacji – cz.1/3
Podsumowanie II Ogólnopolskiej Konferencji Jakościowej – Gliwice, 14-15.05.2024
Skuteczność systemu zarządzania jakością a zdolność? – cz.3
Po co firmie zadowoleni klienci?
Znaczenie zaangażowania dla jakości pracy
TOOLBOX Ciągłego Doskonalenia
Efektywność energetyczna teraz i jutro
Skuteczność systemu zarządzania jakością – co oznacz? – cz.2
Skuteczność systemu zarządzania jakością – z czym go porównać? – cz.1
“zatrzymał się Internet”
Poprawki do norm ISO odnoszące się do zmian klimatycznych.
Co słychać w jakości w odniesieniu do kosmetyków?
Prawidłowe umiejscowienie baz przez konstruktora
Co ma na celu pomiar postaci geometrycznej przedmiotu?
Jaka jest rola p. 1 „Zakres normy” w ISO 9001?
GEMBAWALK – Wizyta w miejscu, w którym powstaje wartość dodana
Współrzędnościowa technika pomiarowa
ESG czyli niefinansowe dane dotyczące zrównoważonego rozwoju (cz.3)
ESG czyli niefinansowe dane dotyczące zrównoważonego rozwoju (cz.2)
Zarządzanie jakością w TOP 10 kompetencji 2023 roku wg World Economic Forum
Model doskonalenia EFQM zjada metodę „Hoshin Kanri” na śniadanie
ESG czyli niefinansowe dane dotyczące zrównoważonego rozwoju (cz.1)
Istota zarządzania projektem
Rozwój kompetencji pracowniczych – proces, który nie ma końca
Temat sztucznej inteligencji i jej wpływu na sposób zarządzania jakością?
Jidoka i Dantotsu – koncepcje na miarę XXI wieku.
ZKP wyrobów budowlanych
Co naprawdę znaczy skuteczny system zarządzania jakością?
Phishing – Nowość czy spadek po starożytnych krewnych?
„Nie można zarządzać czymś, czego nie można zmierzyć” Peter Drucker
Analiza incydentów bezpieczeństwa w kontekście TISAX
BIOMASA – CZYM JEST I JAKIE JEJ RODZAJE PODLEGAJĄ CERTYFIKACJI?
Czy checklista ogranicza audytora?
Quality Inclusion – Jakość wbudowana w proces na przykładzie podejścia Toyoty
Zarządzanie cyberbezpieczeństwem w czasach Przemysłu 4.0.
JAKOŚĆ, EKOLOGIA I SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ  – czy to może współistnieć?
Optymalizacja cech produktu i procesu ukierunkowanych na spełnienie wymagania klienta
Zarządzanie ryzykiem i szansami, czyli budowanie odporności na permanentną zmianę
Jakość bez energii – w efektywnych procesach nie zapominamy o efektywności energetycznej
Czego Steve Jobs nauczył się od Jurana, by zostać wizjonerem?
12 filarów Skutecznego Systemu Zarządzania
Analiza przyczyn i skutków wad (FMEA) – jak jej użyć poza branżą automotive?
Dlaczego tak mało znamy HERCA?
Zrównoważony rozwój? – ważna sprawa! O systemie REDcert słów kilka.
Kreatywne rozwiązywanie problemów
Podsumowanie Ogólnopolskiej Konferencji Jakościowej pt. „Przyszłość zarządzana przez jakość”
Przychodzi audytor i pyta…
Role i odpowiedzialności właścicieli procesów na przykładzie procesu Problem Solving.
Normy
ISO na autopilocie, czyli automatyzacja pracy Pełnomocnika!
Zmiany dotyczące kart charakterystyki substancji chemicznych
Charakterystyki Specjalne
Zarządzanie jakością wyrobu w produkcji jednostkowej z naciskiem na istotę przeglądu wymagań.
CONTROL PLAN (CP), czyli plan sterowania procesem wytwórczym
PAPP
Rola audytu w systemach zarządzania