Skip to content

3. ROZWÓJ KOMPETENCJI

Jakość bez retuszu z Anną Farion

Audytor dostawców

Szkolenia dla audytorów dostawców

zostań audytorem doskonałym

Doskonalenie umiejętności prowadzenia audytów wszystkich typów poprzez doskonalenie planowania audytów, rozwijanie umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych tworzenia konstruktywnych raportów z audytu z elementami savoir-vivre oraz wrażliwości kulturowej

Komunikacja w audycie

Warsztaty doskonalenia umiejętności komunikacji w audycie – prowadzenie wywiadów audytowych.
Warsztaty doskonalenia umiejętności komunikacji w audycie – trudne sytuacje w audycie.
Warsztat doskonalenia umiejętność formułowania ustaleń i wniosków z audytu, przypisania punktów normy i komunikowania niezgodności

projekt SZJ

Szkolenie Wdrożenie systemu zarządzania jako projektu

komunikacja w projekcie wdrożeniowym

Szkolenie Komunikacja w projekcie wdrożeniowym

analiza luk

Szkolenie bazowa analiza luk jako wstęp do projektu wdrożenia systemu zarządzania

manager systemu zarządzania

Szkolenie Manager systemu zarządzania

konstruktywny feedback

Szkolenie Udzielanie konstruktywnego feedbacku

Wymagania dla najwyższego kierownictwa

Wymagania dla najwyższego kierownictwa stawiane przez normy (ISO 9001, IATF 16949, ISO 14001, ISO 45001, ISO 50001, ISO 31000)

OLD

OLD (Onboarding, Learn & Development) pracowników operacyjnych

Narzędzia doskonalenia procesów

Warsztaty praktycznego zastosowania – Case Study i warsztaty na przykładzie procesów Klienta

  • Arkusz kontrolny
  • Wykres PARETO
  • Schemat blokowy
  • Histogram
  • Karta kontrolna
  • Diagram przyczynowo-skutkowy (Ishikawa)
  • A3

ryzyko

Szkolenie Praktyczne zasady zarządzania ryzykiem wg ISO 31000:2018

ocena ryzyka i szans

Warsztaty Ocena ryzyka i szans oraz strategie postępowania z ryzykiem i szansami wg ISO 31000:2018 i 31010:2020

strategia

Od strategii do stanowiska pracy – jak kaskadować strategię?

Jakość wbudowana w procesy

Jakość wbudowana w procesy – praktyczne ujęcie, analiza potencjału oraz możliwości wdrożenia u Klienta

Design for X

Projektowanie z uwzględnieniem metodologii spod parasola Design for X – Design for Manufacturing (DFM) / Design for Assembly (DFA)

Nasi Zadowoleni uczestnicy

Pomogliśmy już wielu osobom

zobacz co o nas piszą

Adrian Gabryś

5/5

Przegląd zarządzania według IATF 16949
Treści zawarte w szkoleniu wpływają na zwiększenie świadomości audytorów. Pomagają również w precyzyjnym zrozumieniu wymagań. Przytaczane życiowe przykłady, pozwalają na  przebudowę istniejącego w zakładzie pracy systemu, który jest dziurawy lub nie do końca zrozumiały /
precyzyjny.

 

Sebastian Cirko

5/5

Pakiet szkoleń Automotive Quality  jest opracowaniem, które postało dzięki Annie Farion. Omówienie tematów jakościowych, poruszanych w całym cyklu szkoleń, stanowi wysokiej jakości kompendium wiedzy dla każdego, kto na poważnie rozważa ukierunkować swoją karierę w branży automotive. Szanowane grono eksperckie, profesjonalne prowadzenie szkolenia, rzetelna i sprawdzona wiedza, a także przykłady wykorzystania jej w praktyce stanowią kwintesencję w przygotowaniu każdego z nas do funkcjonowania w branży. Bez względu na zajmowane stanowisko wiedza na temat zarządzania jakością stanowi wartość dodaną dla Twojego dalszego rozwoju.

Gorąco polecam i zachęcam do udziału w szkoleniach.

Aleksandra Nowak

5/5

Audyty warstwowe (LPA) wg CQI-8 Szkolenie w sposób merytoryczny przygotowuje do skutecznego wdrożenia LPA w organizacji. Jest pomocne zarówno dla osób, które dopiero stoją przed wyzwaniem takiego wdrożenia oraz dla tych, którzy mają już doświadczenie w tej materii. Kładzie nacisk na rozróżnienie czym jest, a czym nie jest audyt warstwowy procesu (w odniesieniu do chociażby audytu SZJ czy audytu produktu). Kompleksowo przeprowadza uczestnika przez wszystkie etapy: od zaplanowania do oceny skuteczności audytu warstwowego procesu, wskazując częste błędy i dobre praktyki. Jako inżynier jakości miałam już doświadczenie z LPA, jednak to szkolenie dało mi lepsze zrozumienie istoty LPA i zaleceń CQI-8.

Ilość przeszkolonych osób​
0 +
Wskaźnik zadowolenia​ klienta
0 /5
Ilość zadowolonych firm
0 +

QUALITY mentor

praktyka 17+

ANNA FARION

Gotowy na działanie?

Zdobądź ofertę: mail@jakoscbezretuszu.pl