Skip to content

5.2 Podejście procesowe w zarządzaniu organizacją

Jakość bez retuszu z Anną Farion

SZKOLENIA JBR z Anną Farion

Podejście procesowe w zarządzaniu organizacją​

Rozpatrywanie procesów w kategorii wartości dodanej oraz zbioru powiązanych ze sobą działań to konieczność nie tylko dla przetrwania organizacji.

Jeżeli chcesz dojść do punktu, w którym wszyscy w organizacji są chętni i są w stanie dobrze sobie radzić, być doskonałymi operacyjnie każdego dnia – zacznij wbudowywać jakość w procesy Twojej organizacji.

Podczas szkolenia dowiesz się, jak schematycznie przedstawić źródła wejść i odbiorców wyjść, zidentyfikujesz struktury systemu zarządzania jakością w cyklu PDCA, a także przedstawisz procesy za pomocą sprawdzonych narzędzi.

Proces zakupu

wybierasz szkolenie i realizujesz zakup​

Dostęp*

otrzymujesz hasło do platformy
*dotyczy szkoleń zdalnych

Webinar

nagranie prezentacji z komentarzem

Dla kogo jest to szkolenie?

dla kadry kierowniczej wyższego i średniego szczebla

pracowników operacyjnych

wszystkich zainteresowanych tematyką

Zakres

zarządzanie procesowe w normach ISO serii 9000, IATF 16949

definicja procesu

metody opisu procesu

istota podejścia procesowego

Umiejętności, które zyskasz

poznanie istoty podejścia procesowego

identyfikowanie struktury systemu zarządzania jakością w cyklu PDCA

rozróżnienie skuteczności i efektywności procesu

zrozumienie podstaw normatywnych

opisywanie procesów według kilku poznanych metod

poznanie modelu kompetencji procesowej

rozróżnienie skuteczności i efektywności procesu

Nasi Zadowoleni uczestnicy

Pomogliśmy już wielu osobom

zobacz co o nas piszą

Adrian Gabryś

5/5

Przegląd zarządzania według IATF 16949
Treści zawarte w szkoleniu wpływają na zwiększenie świadomości audytorów. Pomagają również w precyzyjnym zrozumieniu wymagań. Przytaczane życiowe przykłady, pozwalają na  przebudowę istniejącego w zakładzie pracy systemu, który jest dziurawy lub nie do końca zrozumiały /
precyzyjny.

 

Sebastian Cirko

5/5

Podejście procesowe
Czym tak naprawdę jest proces? Jak go poprawnie zdefiniować? Co to jest podejście procesowej i co stanowi jego istotę? Szkolenie autorstwa Anny Farion rozwiewa wszelkie wątpliwości na wcześniej przytoczone pytania. Każda z organizacji dąży do doskonałości procesowej, gdzie zastosowane zostają narzędzia takie jak diagram żółwia czy koło Deminga. Co to takiego? Zachęcam do uczestnictwa w szkoleniu, gdzie te zagadnienia zostaną szerzej omówione. Ich znajomość i zastosowanie, sprawdza się nie tylko w jakości, ale każdym aspekcie życia.

Aleksandra Nowak

5/5

Audyty warstwowe (LPA) wg CQI-8 Szkolenie w sposób merytoryczny przygotowuje do skutecznego wdrożenia LPA w organizacji. Jest pomocne zarówno dla osób, które dopiero stoją przed wyzwaniem takiego wdrożenia oraz dla tych, którzy mają już doświadczenie w tej materii. Kładzie nacisk na rozróżnienie czym jest, a czym nie jest audyt warstwowy procesu (w odniesieniu do chociażby audytu SZJ czy audytu produktu). Kompleksowo przeprowadza uczestnika przez wszystkie etapy: od zaplanowania do oceny skuteczności audytu warstwowego procesu, wskazując częste błędy i dobre praktyki. Jako inżynier jakości miałam już doświadczenie z LPA, jednak to szkolenie dało mi lepsze zrozumienie istoty LPA i zaleceń CQI-8.

Ilość przeszkolonych osób​
0 +
Wskaźnik zadowolenia​ klienta
0 /5
Ilość zadowolonych firm
0 +

Gotowy na działanie?

Zdobądź ofertę