SZKOLENIA JBR z Anną Farion
Podejście procesowe w zarządzaniu organizacją
Rozpatrywanie procesów w kategorii wartości dodanej oraz zbioru powiązanych ze sobą działań to konieczność nie tylko dla przetrwania organizacji.
Jeżeli chcesz dojść do punktu, w którym wszyscy w organizacji są chętni i są w stanie dobrze sobie radzić, być doskonałymi operacyjnie każdego dnia – zacznij wbudowywać jakość w procesy Twojej organizacji.
Podczas szkolenia dowiesz się, jak schematycznie przedstawić źródła wejść i odbiorców wyjść, zidentyfikujesz struktury systemu zarządzania jakością w cyklu PDCA, a także przedstawisz procesy za pomocą sprawdzonych narzędzi.
Proces zakupu
wybierasz szkolenie i realizujesz zakup
Dostęp*
otrzymujesz hasło do platformy
*dotyczy szkoleń zdalnych
Webinar
nagranie prezentacji z komentarzem
Dla kogo jest to szkolenie?
dla kadry kierowniczej wyższego i średniego szczebla
pracowników operacyjnych
wszystkich zainteresowanych tematyką
Zakres
zarządzanie procesowe w normach ISO serii 9000, IATF 16949
definicja procesu
metody opisu procesu
istota podejścia procesowego
Umiejętności, które zyskasz
poznanie istoty podejścia procesowego
identyfikowanie struktury systemu zarządzania jakością w cyklu PDCA
rozróżnienie skuteczności i efektywności procesu
zrozumienie podstaw normatywnych
opisywanie procesów według kilku poznanych metod
poznanie modelu kompetencji procesowej
rozróżnienie skuteczności i efektywności procesu
Nasi Zadowoleni uczestnicy
Pomogliśmy już wielu osobom
zobacz co o nas piszą
Adrian Gabryś
Przegląd zarządzania według IATF 16949
Treści zawarte w szkoleniu wpływają na zwiększenie świadomości audytorów. Pomagają również w precyzyjnym zrozumieniu wymagań. Przytaczane życiowe przykłady, pozwalają na przebudowę istniejącego w zakładzie pracy systemu, który jest dziurawy lub nie do końca zrozumiały /
precyzyjny.
Sebastian Cirko
Podejście procesowe
Czym tak naprawdę jest proces? Jak go poprawnie zdefiniować? Co to jest podejście procesowej i co stanowi jego istotę? Szkolenie autorstwa Anny Farion rozwiewa wszelkie wątpliwości na wcześniej przytoczone pytania. Każda z organizacji dąży do doskonałości procesowej, gdzie zastosowane zostają narzędzia takie jak diagram żółwia czy koło Deminga. Co to takiego? Zachęcam do uczestnictwa w szkoleniu, gdzie te zagadnienia zostaną szerzej omówione. Ich znajomość i zastosowanie, sprawdza się nie tylko w jakości, ale każdym aspekcie życia.
Aleksandra Nowak
Audyty warstwowe (LPA) wg CQI-8 Szkolenie w sposób merytoryczny przygotowuje do skutecznego wdrożenia LPA w organizacji. Jest pomocne zarówno dla osób, które dopiero stoją przed wyzwaniem takiego wdrożenia oraz dla tych, którzy mają już doświadczenie w tej materii. Kładzie nacisk na rozróżnienie czym jest, a czym nie jest audyt warstwowy procesu (w odniesieniu do chociażby audytu SZJ czy audytu produktu). Kompleksowo przeprowadza uczestnika przez wszystkie etapy: od zaplanowania do oceny skuteczności audytu warstwowego procesu, wskazując częste błędy i dobre praktyki. Jako inżynier jakości miałam już doświadczenie z LPA, jednak to szkolenie dało mi lepsze zrozumienie istoty LPA i zaleceń CQI-8.